martijnenelise.reismee.nl

Sneeuwerig weer

Donderdagavond is het begonnen met sneeuwen. ’s Nachts is het blijven sneeuwen. Vrijdagmorgen sneeuwt het nog steeds! Jemig wat een pak is er gevallen zeg. Zeker 30 cm. Johan heeft nieuwe ski’s en gaat na het ontbijt ondanks het sneeuwerige weer toch nog richting gletsjer om zijn aanwinst uit te proberen.

Wij besluiten om een winterwanderung te machen. Nu kan het! Lekker rondje door de sneeuw banjeren naar een dorpje verderop. Halverwege koffiedrinken bij zo ongeveer de eerste onaardige dame (die wij tegenkomen) in een soort van bäckerei/minisupermarkt. En daarnaast wat spulletjes scoren aan het eind van de wandeling voor een voedzame lunch.

’s Middags doen we het rustig aan. Vast een beetje inpakken, nog ff een kadootje scoren in het dorp en gelijk een capu, bij een konditorei met leuke dames, scoren. Bij de capu moet natuurlijk weer gebak gegeten worden. Inmiddels is het iedere dag raak. Dat wordt weer afkicken van de suiker na deze vakantie.

Vanavond krijg ik een homecooked meal van de dames. Nog even snel de auto inpakken en dan relaxen. Morgen mogen we fijn 890 km terug naar huis rijden! Joepie.

cees

goed om te horen dat jullie het naar het zin hebben gehad.
goede thuis reis tot ziens ik zal de verwarming morgen opstoken.
groetjes

Elise

Dank je wel pap! Lijkt me fijn een warm huis! :)

Liekie

Na een heerlijke sneeuwweek weer zuruck nach Hause.En dat nu dan de LENTE maar mag beginnen ; )

Elise

Bedankt voor het meereizen! x