martijnenelise.reismee.nl

Fluorescerend salami worstje

Helaas mensen is de internet verbinding onderhevig aan caraïbische traagheid. Dus kunnen we nog steeds geen foto's plaatsen.  Het uploaden van de tekst vraagt alleen al oneindig veel geduld. Vandaar ook dat het vorige verhaal gewoon twee x op de site staat denk ik. Ondertussen heb ik al twee boeken uit en bedenk me dat ik aan het eind van deze week in dit tempo toch echt een ander vermaak moet zien te vinden. Toch maar met fietsbroek aan de aircondiotioned gym in? Uh...nee bedankt. Ik zou de geur van dennennaalden te veel missen.  Gisteren hebben we trouwens 's middags kunnen genieten van een dominicaans buffet! Vooral het lasagneachtige gerecht met banaan gehakt en kaas was lekker. De gebakken salamiworst was fluorescerend rood en dus minder aantrekkelijk.  's Avonds zaten we  tussen de amerikanen in het steakhouse.  Lekker veul vlees!  Het entertainment waar we later langsliepen hebben we maar links laten liggen. Dat kunnen we zelf een stuk beter. Ahuh! Vandaag is het behoorlijk bewolkt. Het begin van een paar minder zonnige dagen vermoed ik. Toch ligt iedereen languit bij het zwembad. Behalve een stel waarvan de man al drie dagen zonder parasol in de bakkende zon lag. Hij leek wel op dat salamiworstje zo rood! Ik kan daar echt boos om worden. Wie doet nou zo gestoord! Zij werd redelijk bruin maar hij was zo uit het engelse cornwall in de verzengende hitte van de Dominican Republic gestapt.  Ik denk dat ie vandaag zijn blaren aan het tellen is.  Misschien gaan we morgen iets actiefs doen. Misschien zeg ik erbij! Want we vervelen ons nog totaal niet. Voor de blog is dat natuurlijk wel leuker, maarja 't is vakantie dus niets moet en alles mag!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!