martijnenelise.reismee.nl

Voorpret!

Deze werkdag kroop voorbij.....

Nog even een stevige afscheidsknuffel met zuslief in de shop op het werk, waarbij ze tegen Martijn riep ' Sterkte!' en die snapte ik niet helemaal ;-) maar nu lekker genieten van ruim 3 weken vakantie!!!!

Met het thuisfront gaat alles goed dus we gaan met een gerust hart weg.

Op de deurmat lag vandaag een 'fijne vakantie' -kaart van vriendin Diana. Superattent en goeie timing ook!!

De pesos zijn binnen... het voorpretfilmpje van Liek en Paul zag er veelbelovend uit en we gaan onszelf nu helemaal in de stemming brengen! Hoe? uh.... kachel op 28 en een lekkere cocktail mixen?

Liek

Jaaaaaaaa het is bijna zover! Wij zijn zo jaloers!
Morgen laatste dingetjussss in jullie hutkoffers hihihihi en dan Viva Mexico!

Dikke kus
Paul en Liek

Madelon

Euhhhhhhh sterkte..... ja sterkte met misschien wel vertraging, offuhhh sterkte met het niet lekkere eten in mexico :-~ offffff sterkte met misschien wel te lang wachten op de koffers....... Ach......kwee ook nie waarom ik "sterkte" zei, hahahahah. In ieder geval wens ik jullie een HEEEEEEEEEEEEElE fijne vakantie toe!!!
maak er samen een geweldigeeee reis van.

Liefs zusjelief....

Anita

Veel plezier en een fijne vakantie!

Liekie

. . . . . . . De 30 ste gaan we gewoon door met vakantie vieren, jullie nagenieten, wij voorgenieten!
Wij zorgen voor food and beverage, jullie voor de foto,s filmpjes en de bruine koppen!

CU on the internet de aankomende weken.

Don't forget the Pollo Asado, Pina Colada, Guacemole. . .

LOL

Xxxxxxxxxxxxx Paul en Liek

Elise

@Liek normaal zou ik zeggen kan niet wachten tot het zover is, maar nu hoop ik dat het heel lang duurt voor we jullie zien. Grijns
@Anita dank je en een dikke kus voor jullie van ons!
@Suslief grinnik, kan jou beter sterkte wensen... doe je vanaf nu wel voorzichtig?