martijnenelise.reismee.nl

Arriva arriva!!!!!!

Goedemorgen!

In een zonovergoten Playa del Carmen wakker worden.... er zijn minder leuke dingen! Het is weer even wennen aan een andere timezone want om 3 uur vannacht stond ik alweer weer met pop up ogen naast het bed.

Gisteravond waren we om half 9 in het hotel en om 9 uur zaten we om de hoek buiten te eten in een super toeristisch tentje maar ach.... Een mexicaanse band speelde naast onze tafel zo hard dat we elkaar nauwelijks konden verstaan. Martijn bestelde een gerecht... ik heb nog nooit zoiets geks gegeten... rundvlees met een dikke laag zurige kaas eronder. Heel apart maar stiekum best lekker. Zelf ging ik voor veilige fajitas.

En ja hoor.... het gaat gelijk weer over eten.

We gaan zo gelijk maar even naar het tropische witte strand met de azuurblauwe zee.........

SUS

Gelukkigggggggggg, jullie zijn veilig aan gekomen. Waar moet je het anders over hebben dan eten, woehahaha.......... ;-) ( glapje) Maar toppie dat jullie het na het zin hebben. Veel plezier verder!!

dikke kuzzzzzzzzzzzzzzz

Diana

Heerlijk, dat zon-zee-strand plaatje. Maar ach, wij mogen ook niet klagen. Het regent al zo'n beetje de hele dag en het is iedere keer zo donker dat je niet meer weet of het nu 13.00 of 17.00 uur is.
Maar, qua temperatuur zou je zeggen dat de lente begonnen is, 10 graden of zo.
Nou, genieten jullie maar lekker daar en laat af en toe wat horen, dan krijgen wij het hier ook een beetje warm en kunnen we even wegdromen.
Groetjes, Diana (Rob en kids)

Tiek

Zijn de stranden wit van het zand of toch...

pa en ma

Nou, dat klink niet slecht, je kunt op een beroerder plek wakker worden!!! Geniet er van. En als het kan stuur dan een bietje zon richting Holland.
Liefs pa en ma

Greetje

Heerlijk genieten van Meggico en van elkaar! Fijn dat jullie goed zijn geland, na hopelijk een kalme reis. Goh, wat vervelend die zon en die warmte.... Zet maar een gezellige sombrero op en stuur nog even wat fotootjes door!
Liefs Greetje (& boys)

mawil en pacees

Fijn voor jullie dat je zo kan genieten van ZON en STRAND en van elkaar.
Pas wel op met al dat eten ,straks voor de terug vliegreis heb je overgewicht,grapje.
Liefs ma en pa

Liekie

Yes het is zover! Jullie zijn aan jullie honnymoen begonnen. Enjoy and have fun!
Xxxxxxxxxxxxxx