martijnenelise.reismee.nl

Playa del Carmen

Gisteravond zaten we bij kaarslicht aan het strand te dineren. Een mooi einde van een heerlijke eerste dag. Enige minpuntje, bestel nooit Mole saus bij je enchilladas. De naam (moedervlek in het engels) had de smaak eigenlijk ook al weggegeven maarja je wilt wel eens iets nieuws proberen.

Er zou om 12 uur snachts vuurwerk zijn aan het strand maar toen waren onze luikjes al gesloten. Vanmorgen waren we vroeg op. Martijn vond hetbijzonder om al om 08.00 uur op het strand te liggen. We waren de eersten.

Het waaide vandaag verschrikkelijk hard en het was af en toe behoorlijk bewolkt, maar wel relaxt. Boekje erbij, pina colada binnen handbereik. Niette slechte!

Weet je wat, we doen er ook nog een massage bij op het strand van een uur. Kan mij het schelen. Mmmmmmm sorry..... ben even helemaal van de wereld.

Elise

Ben er net achter dat mole saus betekent in het spaans. Het was bruine mole! Maar dat is logisch, want een groene moedervlek zou raar zijn!

Liekie

Hahahahahaha, we hadden je nog gezegd dat die zwarte drek niet echt jofel was. . . . . . . We wisten alleen niet meer dat het molesaus heette.

Lekker he, die houten strandbedjes met parasol en overal cocktails binnen handbereik? So jealous!!!!

Enjoy lieverds!

Xxxxxxxxx

wlly

ik stuur je wel een kliek boerenkool ,met worst altijd goed.veel liefs, mamma

SUS

Als ik mn ogen sluit, kan ik mij er iets bij voorstellen...........zonnetje, cocktailtje, strand, ligstoel en een lekkere vent naast, je die je masseert......of wat een Mexicaan?? ;-)
Dikste kuzzzzz ooit!!

wilencees

Hoe is het met jullie,zijn jullie er nog .
het is nu dinsdag avond.
liefs van willie en cees