martijnenelise.reismee.nl

Vilahermosa

Vilahermosa Na een zeer karig ontbijt op weg naar Vilahermosa langs de kustweg die wederom vrij rustig is. Het stikt van de zwerfhonden langs de kant van de weg. Een heeft het niet overleefd. Sielug! De rit voert langs vissersdorpjes waar de mannen hun netten repareren. De golf van Mexico is bijna de gehele weg in ons blikveld. Als we over een lange brug rijden zie ik in het water een dolfijn zwemmen!  Regelmatig passeren we militairen en/of politieposten, maar we zien er betrouwbaar genoeg uit en mogen doorrijden.  Zelfs Dalton Martijn met zijn ongeschoren kop. Hahaha ik noem um gekscherend Avery!  Het laatste stuk gaat door het groene vruchtbare landschap van Tobasco waar we cowboys met lasso's zien zwaaien.  Angelique smst hoe we Vilahermosa vinden! Meh wat een verschrikkelijke stad. Onoverzichtelijk, auto's drie rijen dik en geen routebeschrijving! Het hotel vinden duurde exact 1 uur en 15 minuten! Ben benieuwd of we een record hebben gebroken!  In de hotelkamer ligt echt waar een boek van de AA alcohólicos anónimos. Pfff je zou er zo van aan de drank raken! In de kamer naast ons gaat een stel flink tekeer! Ook een manier om te ontladen!  Wij gaan eten!!! Fast food, want een fatsoenlijk restaurant konden we niet vinden! Een dienblad met 2 kommen bruine bonensoep, 4 soorten vlees, meuk en kledder en tarwepannenkoekjes!  Het kan slechter! Zin in morgen, San Cristobal!

paul

Een noodzakelijke tussenstop plaats dus....veel plezier in San Cristobal. Kus ook van Rianne