martijnenelise.reismee.nl

Vilahermosa vervolg

Een relaxed avondje in de hotelkamer werd ruw verstoord door kamer 415 zo'n twee deuren verderop. Een stel mexicanen die het tv-geluid op 10 hebben gezet met de deur wagenwijd open en daar dan overheen proberen te schreeuwen! Ik kijk het een kwartier aan en stuif dan de gang op en roep 'OLA!' een klein manneke met de broek half los verschijnt in de deuropening. Ik zeg stellig 'silencio por favor' blij dat ik dat nog weet (heel wat kerken bezocht)! Hij knikt en ik mompel 'gracias', blij dat hij me niet in elkaar timmert. Je weet maar nooit. Het is 5 min redelijk rustig maar dan zwelt de herrie weer aan tot een hoogtepunt en na een uur is het tijd voor hardere maatregelen!  Ik ga naar de receptie doe mijn beklag en knik tevreden als de hotelmanager ons een andere kamer aanbiedt. Wij verhuizen twee verdiepingen lager naar een kamer mét minibar! Dat zal ze leren! ;)

Reacties

Reacties

pa en ma

Goed zo, laat maar horen als er iets je niet zint!! Overigens wel moedig van je Elise, maar het levert je ook een minibar op, ha, ha. Dat zijn al heel wat uiteenlopende indrukken van Mexico na een weekje vakantie. Blijf genieten jullie tweetjes!
Liefs pa en ma

pa en ma

Mooie en spectaculaire foto's hebben jullie gemaakt. Wist niet dat je in een weekje zo wit uit kunt slaan en die baard...
liefs pa en ma

Liekie

Vilahermosa jeehee! Helaas jullie ook niet de mooie kant van deze stad kunnen ontdekken. . . . . ; ).

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!