Nieuwe foto's!

Pas om half 10 stappen we uit bed. Dit wordt een lekker dagje weinig doen. We ontbijten bij een klein tentje waar ze verse koffie verkopen per kilo. De cappucino smaakt zalig. Dan slenteren we door de straatjes en belanden per ongeluk op de groente en fruit markt. We zijn de enige toeristen hier. De mensen zijn bijna allemaal nog kleiner dan ik dus ze kijken met grote ogen naar die enorme reus die naast me loopt. De markt lijkt oneindig groot. Een klein oud vrouwtje heeft dooie kippen in haar handen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Prachtige groenten en specerijen liggen uitgestald. Bijna struikel ik over 3 kleine levende schattige biggetjes. We verdwalen haast in deze wirwar van kraampjes en mensen. Even later strijken we neer op een terrrasje voor een drankje en genieten van het zonnetje. In een internetcafé uploaden we voor slechts 30 cent wat foto's van San Cristobal die jullie kunnen bewonderen onder het mapje foto's. Het eind van de middag liggen we lui op wat banken bij het hotel met een boek.