martijnenelise.reismee.nl

Palenque

Onze laatste avond beginnen we buiten op het terras met een rood wijntje en empenadas bij een argentijns restaurant. De eigenaar is een hele knappe vent. Daar krijg je wel trek van. (deze grap mocht ik maken van Martijn). Als het wat kouder wordt gaan we naar binnen en krijgen op een groot bord het rundvlees te zien wat we kunnen bestellen. We gaan voor het beste stukje Argentijnse steak. En die blijkt onvoorstelbaar lekker. De avond is heerlijk romantisch. Een prachtig einde van deze onvergetelijk mooie stad.  De volgende ochtend vertrekken we al om 8 uur uit de stad. Echter zodra we op de doorgaande weg zijn gedraaid wordt al gewezen naar onze voorband! Ahaaaa dat was dus wat we hoorden cq voelden. Een lekke band. Gelukkig is zo'n 30 meter verderop een bandencentrum met wederom super sympathieke mexicanen. Met handen en voeten plegen we  overleg. Maar dan na anderhalf uur rijden we met een volledig gerepareerde velg en een nieuwe band zo'n honderd euro lichter naar Palenque.  De rit is er een van bochten draaien, topes en kuilen ontwijken! Tussendoor genieten  we van een steeds tropischer wordend landschap. De temperatuur loopt flink op! Gelukkig is er een zwembad bij het hotel in Palenque waar we 's middags met een cocktail lekker bijkomen!

Martijn&Elise

Superleuk en lief al jullie reacties!

SUS

Zoooooooooooooooo jaloers ;-) ........ op de temperatuur in jullie vakantieland !!
heel veel plezier nog!! {{{{{{{{{ knuffff }}}}}}}}}}}

wilencees

Hoe kan dat nou,met een renault megane krijg je" nooit" lekkebanden,heb ik ervaren.SABOTAGE?????
Wat heerlijk zo`n temperatuur het is hier weer nachtvorst.
Geniet er maar heel veel van.
Liefs wilencees