martijnenelise.reismee.nl

Palenque archeologische site

Palenque archeological site om half 9 's ochtends. We nemen de collectivo. Een taxibusje dat ons langs de straat oppikt net als de Dolmus in Turkije.  Dit keer geen gids want 2 uur luisteren hebben we geen trek in. We willen Palenque gewoon ervaren. Een goede keus. De eerste aanblik van deze machtige pyramides midden in de jungle is magisch!  We beklimmen het paleis terwijl de zon langszaam de mist laat verdampen. Het is betoverend mooi! Blij dat we dit een klein beetje vast kunnen leggen op camera.  Via een steil pad lopen we midden door de jungle langs prachtige watervallen, en ruines overwoekerd door de natuur! We eindigen bij het museum.  Daar zien we prachtige beelden, maskers, sieraden en de graftombe van Koning Pakal. Echt fantastisch en onvergetelijk! 's Middags is het zwembad, cocktail, boeklees tijd!

pa en ma

Dit is fantastisch, echt genieten. Natuur en archeologie, geweldig. Begin nou echt een beetje jaloers te worden. En dan nog zwembad, cocktails, hoe houden jullie dit vol...!!!!
Liefs pa en ma

Viva la vida (Paul & Liek)

. . . . . . . . het leven is er om te vieren! Dat laten jullie ons iedere keer weer zien en lezen. . . . . . . . .

Mooi om te lezen hoe jullie aan het genieten zijn, keep on enjoying en op naar de strandhut in Tulum!

Dikke kus
Paul & Liekie

Linda

Ohhhh, hier zijn we ook geweest en nog steeds staat het in mijn geheugen gegrift! Arme Mark was destijds ziekjes, dus die heeft er niet zo heel veel van meegekregen.
Wat prachtig is het daar en hoe goed om te lezen dat jullie er ook zo van genieten!
Veel liefs uit een koud (maar wel zonnig) Holland.
xxxx

wilencees

Prachtig,ik heb eens op google Earth gekeken ,.
In de omgeving van Paleuque staan enorm veel pyramides ,geweldig mooi wat jullie daar allemaal zien.
Wel veel trappen lopen???
Heel veel liefs wilencees.

SUS

Ik begin jullie wel te missen hoor......................Wat zijn jullie lang onder weg zeg, woowieee, Superrrrr!!
Nu nog een weekeje chillen.......hangmatje liggen, cocktailtjes drinken.

Dikste knufff ooittttt

Elise

@sus aaaaah mis jou ook!!!!