martijnenelise.reismee.nl

Van ruilen komt huilen of toch niet?

Voor iedereen die met ons wil ruilen... een paar kleine kanttekeningen waardoor je je eigen huis wel weer meer waardeert: -de lakens zijn hier ALTIJD klam; -22 dagen uit een menukaart kiezen verveelt; -het douchewater is zout; -in elke kier of plooi in je lijf zit zand waarmee je een bloempot kunt vullen. Sorry meer konden we niet verzinnen want: -je kunt hier de hele dag ongegeneerd niks doen; -het is hier 25 graden; -je hebt hier geen moeilijke kledingkeuzes 's ochtends want tja je draagt de hele dag je zwembroek of bikini. -de cocktails kosten hier een prikkie; -het uitzicht op zee verveelt echt nooit!; -met zo'n bruin tintje zie je er altijd gezond uit; -je bed is elke dag opgemaakt; -romantische setting elke dag ;) -er gaat hier nooit een wekker af; -je wordt gewekt door de golven die breken op het strand. Enzovoorts!

Errol

Begrijp je nou waarom ik weer terug wil naar Brazilie?

Liekie

DAT WIL IK OOK!!!!!

Haha, wij blij, nog 5 nachtjes slapen. . . . . . . . En dan mogen wij ook van dat heerlijke vakantieleventje genieten.

Nog heel veel relaxgenot en wie weet tot zondag!

Love, hugs and kisses

wilencees

Eind goed al goed.
Liefs van het thuis front

Elise

@Errol absolutement!
@Liekie hoop dat jullie 'partnerreis' net zo tof is als onze Huwelijksreis. Wij zijn echt in heaven!
@Mamma en papsi over 3 nachtjes zie je ons weer!!!

anita

tja.... dat zand... dan heb je teveel kieren...het zoute water is goed voor mijn huid (moest voreger altijd in een zout bad...) Dat de lakens klam zijn, dat is alleen maar goed voor het inbrengde vocht in je huis en tja.... dat eten, je moet toch iets?
Ik snap helemaal het probleem niet hoor!

anita

en toch..... als je niet in dit kouwe kikkerlandje woont... dan wardeer je het ook minder....

Elise

@Anita Klopt, kan niet wachten om straks weer met die vrieskou onder het donzen dekbed te liggen.

pa en ma

De voors winnen het van de tegens, ha, ha. Je moet maar zo denken, hier laat je wat en daar vind je wat. En volgens ons hebben jullie daar heel veel fijns gevonden. Aan de zonnige foto's te zien is zelfs het weer in de laatste week nog mooi geweest.
Liefs en tot gauw ziens