martijnenelise.reismee.nl

Texel in het zonnetje

Iedereen weet dat je voor een ontspannen vakantie in een prachtige natuur het beste in Nederland kunt blijven. Dus tja waarom blijven ontkennen. Dus werd het Texel. Zondag vertrekdag en we maken een pitstop bij Mea en Jan in Purmerend waar Liekie de nacht had doorgebracht want alleen is ook maar zo alleen op de boot. De thee smaakt prima en het gesprek komt al gauw op de aankomende wintersport. Het is heel verstandig om tijdens je huidige vakantie alvast plannen te maken voor de volgende zodat je geen leeg gevoel hebt als je thuiskomt. Er ligt daar immers die belofte van een nieuw avontuur. We zwaaien Mea, Liek en Jan uit en om twee uur staan we op het strand van paal 9. Eerst een tosti en een smoothie en dan lekker plat met een boekje. Als het fris begint te worden rijden we naar onze B&B. We krijgen een upgrade en mogen het huisje betrekken met woonkamer en keukentje dat een stuk groter is dan onze oorspronkelijke kamer. Het enige geluid dat je hier hoort is het ritselen van de bladeren of het tussen twee handen geplet worden van een mug. Al na tien minuten voel ik me onthaast. Met een kopje thee en ons boek duiken we de appelboomgaard in en nestelen we ons in twee heerlijke ligstoelen. Pas als de zon verdwenen is achter de bomen keren we terug naar onze 'engelse cottage'.

pa en ma

Kijk, dat noem ik nou vooruit zien. Plannen maken voor een wintersportvakantie, terwijl je nog heerlijk in het zonnetje zit/ligt.
Wat leuk dat jullie een huisje hebben in plaats van een kamer. Heb je lekker meer ruimte. Geniet van Texel, maar het volgende eiland is natuurlijk Schiermonnikoog. Het mooiste eiland...echt waar!!!!!

Mark en Linda

Ha bofkonten!

Alweer vakantie...?!?! Wanneer houden jullie ns op... haha. En nu Mark ook al, die vertrekt morgenmiddag samen met Robert richting Alp d'Huez. :-(
Nee hoor, welverdiend en het is jullie van harte gegund.
Genietze en tot bij het kaasavondje :-)