martijnenelise.reismee.nl

Scotland, Dunnet Bay

Zeer opvallend aan deze reisblog is dat het verhaal met de titel "lekkere billen" maar liefst 577 keer is bekeken terwijl de andere verhalen ongeveer de helft aan hits scoort.
De titel is dus zeer bepalend.
Verder doen de foto's het erg slecht. volgens mij omdat je daar speciaal op moet klikken.

Afijn, genoeg over de statistieken, hoe is het met het weer gesteld?
Vanmorgen om 7 uur zagen we nog stukjes blauwe lucht en nu is het wolkendek weer grijs.
Eerst maar eens ontbijten.
Peter heeft lekkere muziek opgezet en geeft ons na het eten de tip om naar Dunnet Beach te gaan. We willen lekker strandjutten.
Vanuit het slaapkamer raam zien we de zon glimsteren in de Thurso rivier die door het landschap meandert. Het wordt toch nog een mooie dag.
Na 15 minuten rijden zijn we in de baai.
Het strand is echt prachtig en de zon laat zich ook zien. Een jockey te paard draaft langs en een moeder met hond en kind zwaait naar ons. Verder is het strand verlaten. Lekker verwaait stappen we na een uur weer in de auto op weg naar Dunnet head het uiterste puntje van Schotland.
Het zicht is sumbliem! We zien de Orkney eilanden prima liggen.
Het is een zonnige relaxte dag vandaag en onze ogen zijn weer flink verwend.
's Avonds eten we indiaas in Thurso. Lekkerrrrrr!
Als we terug naar de auto lopen is het kwik gedaald tot 4 graden. Het waait en het regent en ik heb het de hele winter nog niet zo koud gehad. Lol