martijnenelise.reismee.nl

Scotland, op weg naar Skye

Ik hou ontzettend veel van Martijn, maar ik kijk hem gewoon het bed uit. Die bedden van 140 cm breed beginnen me op te breken. Martijn noemt me thuis altijd 'diagonaaltje' . Lekker toch zo schuin in bed liggen? Ik denk dat mijn bijnaam een dezer dagen verandert in 'kwaaltje'. Mijn rug piept en kraakt ik lijk wel tin man van The Wizard of Oz. Ik heb al een vaatje olie op mijn bruschetta gegooid gisteravond maar het helpt geen zier.
Zeg nou zelf een bed van 140 cm is toch ook absurd smal! Hier is het de standaard maat.

Waar ik wel blij van word, zijn jullie positieve reacties op deze blog.
Oja en van de prachtige natuur.....

Het is nu maandagochtend en ik check nog even de laatste berichtjes voor we weer verder reizen. Iedere dag zijn we klokslag half 10 vertrokken. Voor het eerst doen we het rustig aan. De rit naar Skye is slechts 3 uur rijden plus de regen zeek weer neer. De baai ligt verscholen in de mist. Maar als we dan klaar zijn met pakken begint het weer op te klaren.
Engage! To boldly go where few people have gone before....

Uh...helaas pindakaas de hele weg toch regen. Gek genoeg blijft het landschap fascinerend. Door de laaghangende wolken om de roestbruin en okergeel gekleurde bergen is het bijna herfstachtig en mysterieus. Opeens verandert dit landschap van het ene op het andere moment. De weg wordt almaar smaller en wordt omarmt door grillig gevormde bomen begroeit met mos, afgewisselt door grote sparren en ander groen. Bijna sprookjesachtig mooi.

Tenslotte bereiken we Isle of Skye.....

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!