Italie, Cogolo di Peio

Via de Fernpas rijden we naar Italië.
Onderweg komt de ene trekker na de ander voorbij. Allemaal met Duitse vlaggetjes. Er zal wel ergens een meet and greet ofwel trek und drek zijn.

Martijn besluit om in plaats van 'de Brenner' een alternatieve route via de Resschenpas te nemen. Na het passeren van de grens naar Italië krijgt ons eenzame navi systeem weer een ingeving. Rechts af. Dit resulteert in een prachtig kronkelend, klimmend en uitdagend weggetje met koeien op de weg. Het opzij stappen wilden de dames, na wat kiekjes nemen, wel doen.

Na aankomst zijn we in onze suite ingecheckt. Aangezien het regent besluiten te gaan zwemmen. Het is Italië dus... Met badmuts.
Als de regen is gestopt kunnen we eindelijk het natuurschoon om ons heen bewonderen. Ons hotel ligt echt prachtig!

Vanaf half acht kunnen we dineren.
De bediening loopt als een raket door het restaurant om het eten zo warm mogelijk uit te serveren (denken wij). Ze wapperen daarbij dusdanig met de borden dat het alsnog koud aankomt (denken wij).