martijnenelise.reismee.nl

Zomervakantie! Süd Tirol (Dolomiti) en Vorarlberg Oostenrijk

Het is weer zover… alweer op vakantie….sorry maar we houden er zo van!

Dit keer gaan we terug naar een plek waar we twee jaar geleden ook zijn geweest. Daarmee ben ik een beetje van mijn geloof gevallen, want ik wil eigenlijk nooit twee keer naar hetzelfde, maar de Dolomieten zijn prachtig en er is hier nog zoveel te zien. Ook is het hotel lekker goedkoop met gratis excursies.

Maar eerst rijden we naar Nassereith voor een tussenstop in Oostenrijk. Het werd inderdaad een Nasse rit. Veel regen en veel wegopbrekingen. Maar om 3 uur zijn we dan eindelijk bij ons pension. Een prima acco voor een prikkie met super aardige mensen. Als we aankomen onweert het, maar gelukkig na een klein tukje klaart het weer op en lopen we naar het meertje. Kristalhelder is het aquamarijn gekleurde water. Er ligt een klein restaurantje aan het meer en daar bestellen we bier en Tiroler Gröstle mit Spiegelei. Onze vakantie is nu echt begonnen!

Mijn lieve vriendin Liekie heeft vandaag een happyfeet-challenge georganiseerd dus ren ik met mijn blote voeten door het gras terwijl Martijn mij filmt. Lekker even met beide voeten de aarde koesteren. Daar word ik vrolijk van dus missie geslaagd Liekie!

Zondagochtend besluiten we toch niet over de Stelvio pas te rijden omdat de bewolking nog wat laag hangt. Beetje zonde als we geen uitzicht blijken te hebben. Ook vermijden we de route via Sölden omdat daar sneeuw op de pas is gevallen. We rijden via de Reschenpas en het weer wordt almaar beter. De temperatuur loopt zelfs op tot 28 graden. We zijn op een gegeven moment de route kwijt op de kaart en het plan dat we hadden strookt niet met de Navi dus laatstgenoemde bepaalt. Hoe we nu gereden hebben, geen idee, maar het was prachtig en heel relaxed.

Reacties

Reacties

Myrthe & Frank

Fijne vakantie, geniet!

Happy Feet Liekie :)

Heerlijk dat we weer met jullie 'mee mogen reizen' de aankomende weken! Voelt alsof we dan een beetje met jullie mee reizen yeahhh, wie wil dat nou niet?
En Ellie, wat een superblij filmpje heb je gemaakt voor de Happy Feet Challenge!
Geniet geniet geniet!

Lonnie

Veel plezier en Grüsse God. En geniet van bier, wijn en bockwürst!

cees

prachtige streek,komt mij bekend voor een keer op wintersport geweest nl Sint Valentino. aan de foto`s te zien.
Het ga jullie goed met alles wat je doet.Geniet er van en veel plezier .Groeten Moessie en vati

Martijn en Elise

Grazie mille

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!