martijnenelise.reismee.nl

Over twee weken begint ons Noorwegen avontuur

Over precies twee weken reizen we af naar Noorwegen.We zijn nog maagden als het gaat om deze bestemming dus de opwinding is groot. Iedereen die je spreekt en er al is geweest is lyrisch dus we zijn enorm benieuwd.

Nu het huis van Martijn verkocht is, zijn we heel druk bezig met spullen pakken en overhuizen. Maar ondanks dat hebben we nu al heel veel voorpret. De reispapieren zijn binnen en de routekaart is al gemarkeerd met arceerstiften zodat we straks makkelijker de weg kunnen vinden. We hebben nog geen idee hoe goed de tomtom straks gaat werken. Beter maar goed voorbereid zijn dus.

We hopen dat jullie het leuk vinden om onze reis te volgen! Als het goed is hebben we de mogelijkheid om 200 foto's gratis te uploaden, dus ook aan de niet lezers onder jullieis gedacht.

Nu allemaal duimen voor mooi weer!!!

pa en ma

Wist niet eens dat zo iets bestond, maar het is hartstikke. Gaan jullie zeker volgen! Noorwegen is een prachtig land, geniet er van.

pa en ma

Oeps, foutje, er moet natuurlijk 'hartstikke leuk' staan.

Paul

Ik ga jullie zeker volgen! Ben ook heel benieuwd naar Noorwegen. Veel plezier met de voorpret...:)

Martijn en Elise

Leuk dat jullie ons gaan volgen!

Liekie

Hee bijna-vakantiegangers, natuurlijk gaan we jullie volgen! We zijn superbenieuwd naar jullie avonturen, jullie verhalen en jullie fotoos.

Let the journey begin. . . . . .

Dikke kus
Paul en Liekie

Rob en Diana

Hee, wat een verrassing! Noorwegen! Wij zijn nu 2 x in Denemarken geweest en zijn echte liefhebbers geworden. Noorwegen is nog mooier, rustiger en ruiger (qua natuur dan he...), dus dat staat zeker weten op ons lijstje om ooit nog eens te gaan doen (als de boys iets ouder zijn). We zijn dus heel benieuwd naar de ongetwijfeld prachtige foto's. Heel veel plezier!
Liefs, Rob, Diana en kids

Mark en Linda

Wat een voorpret, heerlijk he? :-) Wij hebben totaal geen ervaring met de Noordelijke landen en zijn ook erg benieuwd naar hoe het jullie bevalt. Enne... super dat Martijns huis verkocht is!
We zien jullie hopelijk zaterdag a.s.
Veel liefs van ons xx

Madelon

Hay Lieffies,

vetttttt.......nog ff en dan on tour!! Jullie zijn bofbibsen dat je lekker op vakantie gaan. Vooral veel gaan genieten. We zullen jullie belevenissen hier gaan volgen hoor. !!

Groetjes en heel veel liefs xxx

Madelon

pfffffff mn nederlands...........maar jullie begrijpen wat ik bedoel ;-)

cees

Ben best jaloers ,zou zo meewillen.
Dat wordt samen genieten van knackebrod uitzichten!!!
veel liefs cees

Elise

Superleuk al jullie reacties!!

Paul en Liek

Hi lieve schatten,

Vandaag begint jullie welverdiende vakantie!!!! We hopen dat het een fantastische reis gaat worden. Wij gaan jullie in ieder geval volgen.

Geniet, chill, relax. . . . .

Dikke kus van ons

Mark en Anita

Haai luitjes!!!! Jullie heel erg veel plezier daar in Noorwegen!
Enne.... verwen m'n zwagurtje morgen een beetje hรจ!!!!
Groetjes van ons Sommies!