martijnenelise.reismee.nl

Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is...

Groen!

Wat een ongelooflijk groen land is Noorwegen.

Na een behoorlijk vermoeiende reis zijn we eindelijk in ons hotel in Skeikampen beland. Oubollige inrichting, maar ach de omgeving maakt een hoop goed.

Om hier te komen moesten we eerst op zondag naar Kiel rijden. Een behoorlijk lange rit tot aan de ferryboot. Daar eenmaal aangekomen konden we vrij vlot inchecken en onze binnenhut bewonderen. Klein, maar eigenljik best comfortabel. Na een heerlijke schnitzel was het tijd om van het uitzicht te genieten.

Omdat we maandag de hele dag wederom in de auto doorbrengen duiken we vroeg onze hut in. Om een uur of half zes zing ik zachtjes....er is er één jarig hoera hoera....en ik hoor Martijn zachtjes lachen. Hij is wakker en vandaag 36 geworden.

Vandaag rijden we vanuit Göteborg in een stuk door naar Skeikampen boven Lillehammer. Eigenlijk jammer om zo lang in de auto te zitten, want het is prachtig weer. Om het uur rinkelt er een telefoon met verjaardagsgroeten. Erg leuk! Om een uur of half vijf komen we eindelijk in het hotel aan en maken gelijk eenklein wandelingetje door de omgeving. Het ruikt hier naar sauna.....Heel Noorwegen ruikt naar sauna! Zalig!!!

cees

fijn dat jullie zo genieten van het land en de natuur,geweldig!!!

Paul en Liekie

He Jarige Job, Gefeliciteerd. Een jaartje ouder en ook weer een beetje (grW)ijzer. Geniet ervan en wij drinken er ook 1 of 2 op jou 36!
ps. Ellie, verwen m maar een beetje xtra.

Myrthe

Ziet er mooi uit! Er zijn slechtere manieren om je verjaardag te vieren!!!!
Have fun!

Rianne en Paul

Hee vakantiegangers....ziet er mooi uit allemaal. Martij van harte gefeliciteerd! En Ellie wat ben je toch een schatje om hem wakker te zingen...:) Enjoy the trip! xx

Harold en Annelies

Hé Liefies,

Jullie zijn natuurlijk al even onderweg, maar alsnog een fijne vakantie! Zo aan de foto's te zien gaat dat zeker lukken. Noorwegen is een fantastisch land, dus daar zal het zeker niet aan liggen. En Martijn van harte met je 36e! Heel veel plezier en maak even een trollenhoopje voor ons!

Mark en Linda

Ha vakantiegangers!

Het ziet er allemaal meer dan prachtig uit. En inderdaad, wat mooi groen....! Super allemaal. En Martijn: van harte nog met je verjaardag.
Veel genieten nog en liefs van ons xx