En dan nu de echte Peer Gynt Veien

Na wat gepuzzel en gebrows op internet ontdekken we dat we nog niet echt op de Peer Gynt Veien gereden hadden deze ochtend. Dus zijn we 's middags opnieuw de auto ingedoken op weg naar het noorden. En jawel hier konden we keurig betalen voor deze Tolweg..

De Peer Gynt Veien is eenonverharde wegdie door een onvoorstelbaar mooi ruig landschap loopt. Af en toe stappen we uit en lopen een klein stukje het ruige woeste landschap in voor een paar foto's en het opsnuiven van gezonde berglucht. Een gezond alternatief voor de sigaretten die ik nu al drie dagen niet meer aangeraakt heb.

De weg is pas sinds 4 juni open en hier en daar zien we nog wat sneeuwresten. Er zijn hier overal wandelroutes en kleine paadjes die door het landschap kronkelen. Af en toe laten we ons verleiden tot het maken van eenkleine wandelingtot de muggen ons, maar vooral mij weer richting auto dwingen.

Aaaargh....gek word ik van de jeuk...dus eerst maar gauw muggenmeuk halen bij de supermarkt. Oja en afterbite.....