martijnenelise.reismee.nl

Atlanterhavs vei

We kunnen vandaag kiezen voor een snelle route of een spectac ulaire route over de Atlanterhavsvei. De laatste route is wel ca. 2,5 uur langer. We vertrekken met regen, maar hebben goede hoop. Het uitzicht is na elke bocht heel erg mooi. Het laatste stuk naar Kristiansund laat Martijn mij rijden. Gelijk verandert de snelweg in een gravelgrindpad, rij ik bijna over een eekhoorntje dat de weg over wil steken en de veerpont gaat niet vanuit Kristiansund dus moeten we door een donkere nauwe tunnenl van 5 km. Aan het eind van de tunnel is er licht...zoals altijd, maar begint ook de prachtige route langs de Atlantische kust. Het is nog steeds een beetje grauw weer, maar we stoppen toch regelmatig voor het geweldige uitzicht en een klein wandelingetje. Dit is de extra rijtijd volop waard.

Onderstaande foto hebben wij niet gemaakt, maar geeft een beetje een beeld van wat wij hebben beleefd....

Het is vier uur als we in Alesund aankomen. Deze stad is geheel in Jugendstil stijl gebouwd. Jammer dat we hier morgenochtend alweer moeten vertrekken.

Liekie

ohhhhh, zeilbootjes. . . . . .

En tuurlijk mogen jullie meedoen met de workshop! Leuk zelfs! Ik kan max 4 personen in een clubje stoppen dus zeg maar wanneer jullie willen en wie jullie allemaal mee willen nemen. . . . . .

Ennuhhhhhhhhhhhh, lekker blijven genieten van jullie heerlijke vakantie!

Hugs
Liekie

Madelon

Hay sussie en tinus!!

Wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, wat hebben jullie mooie foto's|!! Een geweldig land zo te zien. Helaas ben ik te weinig op de peecee en volg jullie niet elke dag. Maar in gedachten bij jullie. Hadassa zit nu in Frankrijk en heeft maandag de opmanes voor het programma Campinglife. lachuhhhhhhhhhhhh
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier nog saampies. Vooral doorgaan met genieten@
Hou van jullie, liefssssssssssssssss, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Elise

@Sus: Haaaaaa ja die gekke Hadas......zal d'r wel ff smsen...lol!
@Liek: we willen heel graag kneedles van jou krijgen....vooral Martijn natuurlijk hahahaa

Hou ook van jullie!!!!