martijnenelise.reismee.nl

I don’t kanow

Helemaal vergeten te vermelden dat we van de week een roofdiertje over zagen steken ter grootte van een eekhoorn, maar het was geen eekhoorn want die hadden we eerder die week al gezien. Trouwens die paraderen ook voor mijn flat. Het was wel langwerpig dun en het had een muis in zijn bek. Iemand suggesties wat het geweest kan zijn? Hermelijn of marter? Het was in ieder geval wel een gaaf gezicht. Helaas zijn hier geen foto's van. ;)

Vlakbij Hemsedal zijn mooie watervallen te bezichtigen. Je kunt via paadjes tot bijna bovenop de waterval komen. We dalen af tot halverwege en voor de durfals is er wat lager gelegen een hangbrug. Nooit geweten dat Martijn zo'n daredevil is, maar voor dat ik er erg in heb staat hij al aan de overkant.

‘sMiddags gaan we kanovaren op een prachtig bergmeer. Dit is voor mij een geheel nieuw type kano (niet dat ik nou zoveel ervaring heb) maar je zit hier vrij hoog. Ik moest voorin het puntje gaan zitten en gilde als een speenvarken toen de boot vervaarlijk begon te wiebelen. Dus dook ik met mijn gat naar de bodem en liet Martijn het zware werk doen, maar er liep steeds meer water in de boot dus toen mijn billen bijna verdronken besloot ik toch maar weer plaats te nemen voorin op het bankje. Volgens Martijn zou het minder eng worden als ik mee ging peddelen en hij kreeg zoals altijd gelijk. Het was eigenlijk heel erg leuk en het uitzicht prachtig. Totdat donkere wolken zich samenpakten boven ons hoofd en het meer schuimkoppen begon te vertonen. Als een gek zijn we teruggepeddeld. Het bleek echter loos alarm. De rest van de middag hebben we langs de waterkant genoten van het uitzicht in het zonnetje met een goed boek.

Het is erg leuk om alle reacties te lezen die jullie achter hebben gelaten. Morgen vertrekken we naar Oslo, waar het weer afwachten is of we gratis internet hebben. Het schijnt er zo'n 25 graden en zonnig te zijn. Dinsdagavond varen we met de ferry naar Denemarken en hopen dan woensdag na een hele lange autorit weer in ons vertrouwde bedje te duiken.

Reacties

Reacties

Anita

Whahahha, Martijn wist gewoon niet hoe snel hij naar de overkant moest komen, om d'r maar vanaf te zijn....
Als we elkaar neit meer spreken, een hele goede terugreis en tot heel snel!

Greetje

Hey stoertjes, wat een geweldig mooie foto's en een wonderschoon land. Maar dit is al vele malen geschreven natuurlijk. Volop genieten lijkt me. Lijkt me lastig om straks weer huiswaarts te gaan. Volgens mij wordt je verliefd op zo'n landschap. Leuk zo'n ritje in de kano, maar hoe reanimeer je nou billen????

Liekie

Wat een prachtig gezicht al die watervallen, en wat moet dat gaaf zijn geweest om daar middenin die fantastische natuur met je billen onder water te staan hahahahahahahahaha...

Dikke kus
Liek

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!