martijnenelise.reismee.nl

Dominicaanse Republiek - Bavaro

Vandaag hebben we ons in het zweet gewerkt op de mountainbike. Nog even flink wat actie voor we straks 2 weken lang op onze luie kont op het strand met wuivende palmen liggen met een pina colada vergroeid met onze hand.

Hoewel... we besluiten de fietsbroeken toch ook maar in te pakken omdat er ook een gym aanwezig is.

De koffers zijn al gepakt en de afgelopen weken volgen we het weer op de voet. Al wekenlang geven de weer-appjes aan dat het non stop regent met 30 graden. Gelukkig hebben we nu ook een weer-appje (weeronline) gevonden die toch nog elke dag een zonnetje geeft. Morgen duiken we de bibliotheek in voor een flinke stapel boeken mocht het regenseizoen ons dwars zitten.

We zullen hier elke dag een verslagje geven van het luie leven. Als je het niet aankunt om dit te moeten lezen voel je vrij om je uit te schrijven voor deze blog. Maar we hopen dat je het leuk vindt om onze belevenissen te volgen.

Liekie

Wij willen heel graag meegenieten van jullie luie leventjuhhh!!!

We wish you a lot of laughter, fun and love. . . . . .

Happy & sunny kisses x x x x x x x x
Paul & Liek

Marlies

Jongens nou toch....

Jullie vliegen ook van de ene naar de andere verre reisbestemming! Zielig hoor. Ik volg jullie verhalen zoals altijd. Heel veel plezier!

Lonnie

Tuuuuuuuuuurlijk volg ik jullie op de "voet"........alhoewel, ik word er natuurlijk alleen maar jaloers op ;-) ........... Glapjuhhhhhhh geef jullie groot gelijk, leef en nog eens LEEF!!! Geniete is het motto!!
Luf yyyyyyyy bot :-)

schonezussie

Nou.... eeehhh hoe gaat dat dan???? Uitschrijven????
Nee hoor, geintje. Wil heeel erg graag lezen dat die ingepakte fietsbroeken veeel en veeel te ruim gaan zitten, omdat het regenseizoen jullie tegen zit en jullie dan lekker actief in de gym bezig zijn!

nu even zonder gein, heel erg veel plezier en geniet er lekker van!!!
Dikke knuffels van ons!!!

Myrthe

Nou, kom maar door met die foto's van die vergroeide Pina's!!!
Foto's met jullie at the gym als tegenhanger zijn uiteraard ook welkom, anders worden we wel heel jaloers hier allemaal he!
Enjoy!