martijnenelise.reismee.nl

Bloody heaven

Lol we liggen vandaag naast een engels echtpaar. 'Bloody hell' horen we ineens. Ze worden aan het schrikken gemaakt  door een ander engels paar. Die engelsen zijn een stuk leuker dan de lompe amerikanen die gisteravond een glazen tafelplaat braken en vervolgens gauw ergens anders gingen zitten zonder het te melden. 'Bloody heaven' moeten de muggen vanmorgen gedacht hebben toen ze me te grazen namen. 25 beten tijdens een wandelingetje over het strand. En Martijn? Zero bulten. Zo oneerlijk! Het jeukt als een achterlijke maar ik weiger te krabben. Mijn benen zijn toch al niet mijn trots en nu ook nog bedekt met een roze alpenlandschap.  De strandwandeling is wel mooi en ongerept! Net buiten de hotelzone staan een paar openlucht winkeltjes aan het strand waar we naar binnen geloodst worden.  Ze hebben niet echt leuk spul en als ik een jurkje pas (Zeeman 5,- euro) dan vragen ze daar 35,- euro voor. Ons was verteld dat we 10 tot 25% max moeten betalen dus ik bied 5,-euro en hou voet bij stuk.  Gelukkig gaat ie niet overstag want ik heb alweer spijt. Zo leuk was ie niet bovendien ben ik al versierd met 25 muggenbulten! Dat is meer dan voldoende voor 1 ochtend! Tijd voor een Daiquiri Banana en en een Brandy Alexander!  

Reacties

Reacties

Shiva bemanning. . .

Klinkt als. . . . . . . Mjammie en LOL!!!!

Plezierrrrrrrr!!!

Wij hier met windkracht 6 in de haven, regendruppels everywhere. Dan liever dat tropische klimaatje waar jullie nu lekker vertoeven. . . .

Kissies
P en L

Martijn & Elise

Ooooooh windkracht 6????
We duimen dat het volgende week windkracht 4 is voor jullie! Dat maakt een zeiltocht naar M'dam een stuk eenvoudiger.
Geef Shiva maar een kusje van ons!
;)

Errol

Ja, daar werden wij ook zo moe van. Natuurlijk betaal je als gringo meer maar in de Dominicaanse republliek vragen ze echt belachelijk teveel. Leuk plaatsje is Bahahibe. Is niet zo ver van jullie vandaan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!